söndag 18 januari 2009

Triss vinst och vinst i handboll

Har inte gjort mycket i dag va me Jonas och Jonas mamma Lena och handlade. Jag köpte en trisslott Matte stog i kassan så jag sa att jag ville ha en med vinst och de fick jag ja vann 50 kr tack tack...

Såg på nyheterna om de där konstiga ljuset på tv förut vi var hemma hos Jonas "arbets givare" hans sambo tror att de kan ha varit nått annat ett ufo eller nått..
Det tror inte ja att de va....

Tittade på handbollen heja Sverige hoppas dom vinner i morgon me...

Imorgon är de skola ska gå upp kl 06.00 för jag ska åka med min lärare i morgon så då blir de sov morgon...
De blir nog en lugn vecka den här veckan skulle vara introduktions vecka,
Men blir till och sova tidigt allafall...

Ska nog gå och sova snart...

God natt kramar....

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar