torsdag 22 januari 2009

Bortglömd så ingen sovmorgon..

Idag blev de lite sov morgon för att det gick fortare att gå till bussen än jag trodde. Jonas och cissy gick med mig till bussen i dag.

Jag va så trött att på bussen mellan Orsa och skattunge sov ja en skvätt..

När jag och Eva i min klass kom till skolan sa Camilla att vi inte skulle börja fören kl 10, så alla låg i sina hus och sov dom hade glömt ringa till oss som inte bor i skattungen och berättat att de skulle bli sov morgon..

Men men hoppas på att dom kommer i håg oss nästa gång så vi satt och drack te och läste tidningen i 2 timmar..

När klockan blev 10 så skulle vi ses vid affären skattunge handeln vi skulle få lite info om den att de är en "privatägd" affär som drivs av en förening och en styrelse i byn..

Sen efter lunchen så pratade vi städning och sen städade vi hela (ollars)skolhuset sen fikade vi och sen slutade vi vid kl halv fyra så då va de bara och vänta på att klockan skulle bli kvart över fyra så man kunde ta bussen hem..

Jag satt och sov på bussen hem me.. När jag kom till mora så hämtade jonas mig på stationen så jag slapp gå hem..

Sen åkte vi till soptippen skulle slänga massa skräp...

Och nu sitter vi och tittar på handboll de ser inge bra ut=( .
Heja heja Sverige..

I morgon kan man sova till kl 7 för vi ska vara i mora på folkhögskolan ska gå på rund visning och få info om våra hantverks val...


Snart ska jag sova..

God natt kramar...


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar