torsdag 29 januari 2009

Grattis och hemma i dag me..

Igår var jag hemma hade ont i magen så jag låg i sängen och kollade på film hela dagen på kvällen lärde jonas mamma lena mig och virka så jag har virkat slut på garnet jonas köpte till mig i går måste köpa nytt innan jag åker hem i morgon..

Idag fyller jag år=) 22 år.. Blev hemma i dag me=( .

Jonas kom och sjöng för mig och hade med sig present och frukost så de blev frukost på sängen men tända ljus och presentöppning jag fick en lapp kniv en jätte jätte fin..

Sen fick jag 100 kr av jonas mormor.. Har fått några grattis sms också..

Annars i dag har jag bara kollar på film.

Imorgon ska jag åka hem till Uppsala träffa mamma och Jennie och katterna..
På lördag blir de lite födelsedagskallas..=)
Sen på söndag åker jag hit upp till mora igen så är de skola på måndag hoppas jag får vara frisk resten av året nu så jag inte missar nått mera.........
Massa kramar.
/emelie

1 kommentar:

  1. Hoppas att du har haft en bra dag! Jag får ha sexparty nångång när du är hemma så att du kan komma, haha! :D

    SvaraRadera