fredag 23 januari 2009

Keramik och massa snö..

Jippi i dag fick ja sova ända till kl 7.00 för att vi skulle vara i mora i dag på folkhögskolan och ha hantverks profil , man fick välja på sy slöjd träslöjd eller keramik.

Jag valde keramik.

Skulle göra en ljuslyckta den blev inte alltså nå bra=(

Sen slutade vi tjugo i två då åkte jag och Jonas och handlade på dollar store jag köpte 2 block och en mapp de blev 30 kr..

Sen när vi kom hem så skulle Jonas mecka me en bil och jag skulle göra en snö gubbe men de va vist för kallt så de gick inte, men de blev en snö ängel i stället=P

Fin va=)

Det har snöat nästan hela dagen i dag..

Vet inte om de snöar nu me men de har kommit en del...

Har bytt mobiltelefon min dog ju dagen efter ny år så jag köpte en lika dan fast en vit på blocket för 500 kr väldigt billigt för en super bra mobil..

Nu ska jag kolla vem som åker ut let´s dance.. Sen blir de nog film..

God natt...

Massa Kramar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar