tisdag 20 januari 2009

Andra dagen och mera snö

Andra dagen i skolan åkte med min lärare i dag me.
Idag pratade vi regler och gick i genom alla utrymnings vägar om de blir brand sen hade vi afro dans, våran matlagnings lärare lär ut de och tyckte att vi skulle få röra lite på oss.. De va väl inte riktigt min grej men de va lite kul..

På efter middagen berättade hon(mat monica) om hur de ska gå till med matlagning och vad vi ska få lära oss när de gäller att ta hand om grönsaker och sånt..
Sen kom de en som hette kåre(kursens grundare) han kom och pratade om Klimat förändringarna sen kom han in på massa annat va intressant till en början sen tog man inte in så mycket..
Han höl på till kl 16.00 så jag och en till på kursen va tvungna att gå tidigare för att vi skulle hinna med bussen in till orsa..

När bussen kom så skulle jag köpa busskort men han hade inge kort med sig så jag fick åka gratis till orsa och sen fick jag köpa buss kort på bussen till mora..

När jag kom till mora va de bara att gå hem, man va tvungen att gå på vägen för hela trottoaren va full med snö..
Har snöat massor i dag me...

Nu sitter jag och tittat på bygglov sen blir de sängen är jätte trött och ska upp kl 5.00 i morgon för då ska jag åka buss till skolan..

God natt..
Massa kramar...

/emelie

1 kommentar:

  1. Åh snälla syster du måste visa mig afrodansen på lördag!!/Kram storasyster

    SvaraRadera