tisdag 13 januari 2009

Packat och nästan klart..

I dag har jag packat massa kläder så man inte behöver tvätta så ofta;)
Trodde nästan inte att jag skulle få ihop väskan men de va tydligen inga problem behövde allafall inte sätta mig på den..



Sen på kvällen gjorde jag pannkaks tårta till mig och mamma.
Fast jag hade nästan inget margarin att steka i de tog slut så jag provade med smör som man har på mackan de gick inge bra de brände fast så de va bara att skrapa rent pannkaks laggen och springa ner till mamma i tvättstugan och fråga om vad jag kunde steka i.
De fick bli rappsolja.



De gick jätte bra så från och med nu ska jag steka pannkakor i rappsolja.. Tack för tipset mamma..

Mitt och mammas pannkakstårt kalas


Sen har de blivigt tv tittande...



Nu är de nyheter och sen ska jag sova..



God natt ..



/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar