måndag 19 januari 2009

Första dagen i skolan!

Idag blev de skola i Skattungbyn ekologisk odling och hållning.
Åkte med läraren till skolan trodde vi skulle mötas kl 7.00 så när klockan blev 7.10 höll jag på och få panik, "vad skulle jag göra om hon inte kommer, då skulle jag bli jätte sen till skolan första dagen." Jag ringde men hon hade inte mobilen på sen 7.15 så kom hon med sin bil de visade sig att jag hade tagit fel på tiden en kvart..

Väl i skolan så hade vi först en presentation och sen fick vi lite info och nyckel till skol huset (ollars) .
Sen blev de fika och sen ännu mera info.. Sen blev de lunch och efter de hade vi diskution i små grupper om hur en bra grupp sak vara och sen blev de samman ställning av alla gruppers resultat...
Efter det så slutade vi..
Då åkte jag hem med min lärare(monika) till mora..

Väl hemma i Mora fick man pullsa sig fram för de har snöat hela dagen både här i mora och i Skattungbyn.

Åt mat när jag kom hem och sen va de handboll Sverige vann i dag me f*n va bra dom är i pausen va jag ute och skottade snö.
Kommer ha tränings värk i morgon=P.

Pratade nyss med mamma de kändes bra och prata me dig lite.
Nu sitter jag och tittat på idrotts galan men måste sova snart..

GRATTIS Emelie på 21 årsdagen..................

God natt massa kramar...


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar