lördag 31 januari 2009

Hem till uppsala

Nu är jag hemma i uppsala hos mamma.

Jag åkte ner i går va framme i uppsala vid 15.30.

Tyckte de tog ovanligt lång tid att åka ner i går va nog för att jag inte kunde lyssna på musik för att jag glömde min handsfree uppe i mora =( så jag satt och läsa hela vägen...
När jag kom fram till uppsala så tänkte jag att jag skulle gå hem.
De va blank is nästan hela vägen så de tog nog tio minuter längre än va det brukar ta att gå den vägen.


Jag hann nästan inte mer en innan för dörren fören mamma kom hem..


va klockan 16.40 ungefär, då gjorde jag iordning tomat soppa och sen åt vi semla som mamma hade köpt..
Sen så dammsög mamma och jag skulle nysta garn men de traslade i hop sig snacka om att på Fnurra på tråden=P men jag lyckades till slut..


Sen vid kl 19.05 åkte vi och hämtade jennie på tågstationen.


Efter de åkte vi hem och drack te och sen kollade vi på massa tårtor på Internet dom va jätte coola...



En sån här vill jag ha i dag på min födelsedags kalas=P. Tror tyvärr inte att jag får någon sån men kanske en annan, eller ingen alls.. Det är bara och vänta och se...

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar