tisdag 27 januari 2009

Hoppas inte magsjuka..

Igår blev vi upp delade i grupper, husvis jag fick vara i gruppen/huset ovanäng.
Min grupp och hus/gruppen stellans hade ekonomi hela förmiddagen och lite efter lunch vi tittade på en 3 timmar lång film kommer inte i håg va den hette men de va en ekonomi skräckfilm kan man säga.

Efter vi hade tittat klart på den så pratade vi lite om den.
Sen när klockan blev halv 3 då hade vi kursråd hela "klassen"
Där pratade vi och diskuterade vi lite saker.

När vi va klara med de va klockan 16.00 då åkte jag hem med Monika"läraren".

Jag kände mig lite konstig i magen och mådde illa de gjorde Monika med, och tre stycken i klassen hade gått hem under dagen och en av dom mådde illa..

När jag kom hem la jag mig i soffan och sov nog i 2 timmar . När jag vaknade mådde jag fortfarande illa så jag drack lite blåbärs soppa och kollade på bonde söker fru bröllopet och sen advokaterna.

Sen gick vi och la oss jag somnade nästan på en gång..

Jag hade väckning på kl 5.00 i morse men när jag vaknade mådde jag fortfarande illa så jag satte på väckning till kl 8.00 sen somnade jag om.
När klockan ringe kl 8.00 så ringar jag till läraren Anders och sjukanmälde mig..
Han sa att han just hade pratat med en annan tjej i klassen som också blev hemma i dag men hon mådde inte bara illa utan hon va magsjuk..
Hoppas jag klarar mig.

Nu ligger jag i sängen och kollar på film och i kväll är de handboll de måste jag komma i håg att titta på..

Nu ska jag fortsätta att kolla på filmen..

Kramar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar