torsdag 15 januari 2009

Film , sömn och snö..

I går kväll kollade vi på dröm kåken trotts att man kan den filmen utan till skrattade man gott till den, men jag tycker så synd om Göran (Björn Skifs) för allt blir bara knas..

Sen efter den va klockan halv ett så då var de dax att sova.
Jag sov inte så gott som jag trodde att jag skulle göra i natt. Jonas hade köpt ett nytt lakan som jag fick ligga på, de var nästan som att ligga på ett riv järn. Men kudden va helt okej lite platt kanske. Men annars va de inga problem..
Det snörar här i Falun men de är inte så kallt inte nu på dagen allafall. Hoppas de blir mycket snö så jag får göra min snö ängel och snögubbe jag har väntat på att få göra..=P
Sitter här i husvagnen och väntar på att Jonas ska sluta de är ju bara 3 timmar kvar .. (bara). Då ska vi åka och handla annars får vi ingen mat och de måste man ju ha....
Nu har de nästan slutat snöa =( jag får gå ut och göra snö dansen nu på en gång... =P
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar