tisdag 22 mars 2011

Tröttttt..

Usch.. Natten till i dag vra ännu värre. Eliott har jamat och jamat och har va upp och hämtade honom 3 gånger för att jag tänkte att de skulle bli lugn av att få sova hos oss en av dom gångerna lyckades ja få honom att stanna han la sig hos mig och sov kanske en timme allafall sen gick han och satte i gång och jama igen.. Medan Ronja har legat hos oss och sovit tyst och lugnt nästan hela natten..
Efter att jonas hade gått upp i morse så låg jag och ronja kvar. Men de va skit svårt att lyckas somna om men lyckades till slut. Han sova lite innan Eliott satte i gång igen. När jag hade somnat och vaknat massa gånger gav jag upp och hade dunder huvudvärk och Eliott jamade även när jag hade gått upp. Men lugnade ner sig när jag satte mig i soffan .
Jag har varit och är sjukt trött så jag har suttit i soffan och slöat hela dagen. Men har allafall plockat ur och i diskmaskinen, och Eliott har inte jagat mig vart ja än har gått de känns bra och han har inte bara legat hos mig i soffan häller utan har legat i fåtöljen och sovit. Och nu ligger han i köket på köksbordet så han har väl börjar vänja in sig lite mera nu.

Nu ska jag koka lite te vatten och fortsätta att titta på bygglov.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar