måndag 21 mars 2011

kväll

Sitter och myser i soffan med Eliott bredvid mig och tittar på bygglov. Jonas har inte kommit hem än.=( .
Jag har plocka upp några till lådor men har några kvar.. Känns som att man vill rensa bort så mycket som möjligt. För de känns lite så där att ha massa lådor med massa saker i förrådet har dom väl kommit ut i ditt så kommer man väl inte använda dom till nått eller?!
Har rensat bort lite kläder men hade nog kunna rensa bort mera.. Känns lite mera som ett hem nu när man har fått hit lite mera möbler..
Tog den här i går när jag skakade ur en låda på balkongen Ronja ligger och myser i fönstret.

Tog den när jag och Eliott sov i soffan förut i dag.

Ska koncentrera mig på bygglov nu sen blir de nog en unge i minuten och sen får vi se om vi tittar på ullared eller världens bästa hotell på play.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar