tisdag 8 mars 2011

Blä

Ska nog ta en sväng med dammsugaren. Känns som att de skulle behövas för hela hallen är full med sand.
När jag gjort de ska man väl plugga. Usch har inge motivation, tycker inte de är nå kul längre. Känns som att ja skulle kunna skita i de här och leta jobb och ha praktik på heltid. Men då blir de inge sjuksköterska plugg häller men just nu så känns de som att om ja inte klarar de ja pluggar nu kommer ja väl inte kunna plugga till sjukis häller. F*n jag skulle gått på folkhögskolan i Falun i stället som jag kom in på men tackade nej till ångrar mig nå grymt. Man får ju mer hjälp på en folkhögskola men jag va ju så dum allt jag trodde att jag skulle klara att plugga två kurser på ½år i stället för lite mer ämnen på 1 år + att få mera hjälp. Men men är man dum så är man.. Nä nu ska jag dammsuga..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar