torsdag 3 mars 2011

Nu var de längesen jag bloggade. Fy på mig=p . I dag har jag varit på vårdcentralen för i går när vi skulle lägga oss så snurrade de bara till i huvudet och har hålt i sig hela natten. Så när jag vaknade vad de som att åka karusell. Ja ringde till sjukvårdsrådgivningen och hon tyckte jag skulle ringa till vårdcentralen och kolla upp de. Så jag ringde dit och fick en tid för provtagning 14.20. Så de var ju bara att vänta. Tittade på lite tv på skidskytte mix stafetten men sov nog mig genom halva. Lite innan klockan två kom älsklingen hem för han ville följa med mig till vårdcentralen. När vi kom dit och åkte hiss upp började de snurra ännu mera. Vi fick vänta en liten stund innan vi fick komma in till en distrikts sköterska han stack mig i fingret och tog två prover och sen tog han blod tryck och allt va normalt. Så han sa att ja kunde ha fått virus på balans nerven och att jag skulle ta de lugnt så vi åkte hem och la oss i soffan och tittade på film. Så ringde min kära mamma så ja pratade lite med henne. Och sen tittade vi vidare en riktigt vidrig film. En verklighets baserad 127 timmar.
Och nu ligger jag i soffan och tittar på tv. Som äntligen har börjat fungera. Alla kanaler försvann när de var som mest spännande på skidskytten tur man har iPhone så jag tittade vidare där=). Har varit strömavbrott här i mora men vi klarade oss. Men nu fungerar tv:n allafall skönt och snart får jag mat serverad av älskling. Skönt att vara sjuk ibland bara de kunde sluta Snurra.=(

Puss o kram

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar