torsdag 24 mars 2011

Blåsigt...

Är en lite små ruggig dag i dag. Blåser storm känns som att huset ska blåsa i väg och de är bara 2 plus grader.
Natten i natt har varit lite lugnare så har väl kanske fått nån timme mer sömn i natt. I dag har jag varit och hälsat på hos interflora här i mora och ska börja min praktik där på måndag. Dom jag träffa verkade glada och trevliga så vi får väl se. Hoppas de kommer blir en bra praktik.
Sen har jag ringt till bemanningen i Orsa och dom sa att jag skulle skicka in papper så jag får väl göra de och se om de blir nått. Hoppas.. Skulle vara skönt om man fick in lite pengar.

I kväll ska jag kanske följa med Jonas som ska köra sina föräldrar till djurås där dom ska på möte. Så medan dom är där bär de av vidare till borlänge och blitema och köpa del till nån bil och dörr klocka till oss=) vill ha en ny så man vill öppna dörren när någon ringer på. För den vi har nu då vill man ju gå och gömma sig när nån ringer på och katterna blir rädda och de fanns billiga och bra där så då får vi slå till. Om ja inte åker med får älsklingen köpa en sån..=)

Nu är mysteriet löst med att dörren va upplåst när jag kom hem i går de hade varit en morastrand kille här och han hade glömt att låsa!!!FY F--.. Tänk om nån av katterna hade fått för sig att hoppa upp på handtaget och öppna de är inte helt omöjligt. Eller att nån annan skulle fått för sig att gå in.. Tur att de inte var så..

Nej nu ska jag packa upp lite så vi får gäst rummet tomt nån gång..=)

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar