onsdag 23 mars 2011

Regn

Jaha i natt var de en lite lugnare natt men inte mycket. Eliott jamade men inte alls lika mycket som förgående nätter. Hoppas att hem längtan ger med sig snart. Så man får sova ordentligt.
Hade kanon ont i huvudet i morse med men de var bara att ta en ipren och ta dig i kragen och åka till skolan.
Gick kanon kände mig som värsta matte snillet =P . Så jag behöver inte åka dit på fredag så då ska jag ha hem studier och plugga matte hemma.
När jag satt och väntade på bussen för att åka hem så började de regna i orsa. Så när jag gick från bussen hem så började de dugg regna och ja hann in precis innan de kom världens spö regn.

De läskiga var att när jag satte nyckeln i dörren så var den inte låst och jag är bombis på att jag låste när jag gick. Så förmodligen så har nån morastrand kille varit här och glömt låsa efter sig...(arg)
Värkar inte som att katterna blev nå på verkade av att vara själv hemma allafall som i söndags. Skönt..
Nu sitter vi i soffan och laddar inför lite matlagning=P. De ska bli fisk burgare får se hur de smakar..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar