fredag 25 mars 2011

Gäsp

Natten i natt har nog varit den värsta den här veckan. För nu har ronja också börjat jama på nätterna.Vet inte hur många gånger jag har varit upp och försökt få tyst på dom. Så har jag säkert vaknat minst 2 gånger i timman.. I natt blir de nog att sova med öronproppar.
De känns i kroppen att man inte har sovit bra på 5 nätter nu.
Men har snart tvättat klart alla kläder sen ska jag försöka dra fram dammsugaren. Sen ska jag och Jonas vecko handla i dag. Någon stans där i mellan ska jag nog försöka klämma in en tupplur.

Provade våran dörrklocka som Jonas köpte i går.. Men vilka signaler sen .. Personen hinner ju både komma och gå innan den har spelat klart. Dom är ju jätte långa och inte vidare värst bra häller=(
Men men hittar kanske nån bra som passar ..

Nu ska jag äta lite gröt.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar