lördag 12 mars 2011

fläsk pannkaka

Idag har de varit kanon väder men inte fick man vara ute häller har suttit inne och skrivigt på min hemtenta har 8 frågor kvar nu skönt.. Hoppas på att bli klar i morgon. och så har jag tittat på skidskytte vilken inte va så mycket att se.(tyvärr)
men men .Känns mycket bättre med skolan nu, läraren har börjat förstå hur jag fungerar.(Ungefär som att han skulle ha hörs allt ja sakt och läsa de jag skrivigt om skolan.) Fick massa hjälp med matten både i onsdags och fredags och han frågade lite om min dyslexi så de känns bra nu.. Så nu ska jag fan ge järnet och klara de här. Har ju en underbar familj som stöttar och säger hjälpande ord och en super pojkvän som stötar mig..

I helgen skulle vi egentligen åkt ner till mamma och hämtat mina saker och katterna men vi kunde inte låna släppt så vi får hoppas på nästa vecka i stället ..

Ikväll vet ja inte vad vi ska hitta på skulle ha kommit hit en kompis och vi skulle ha kollat på melodifestivalen med bara för att kolla men nu skiter vi nog i de.. Får väl bli en film i stället.

Nu ska vi äta fläskpannkaka.

Puss & kram

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar