onsdag 29 april 2009

Ved, potatis och lite annat..

Jag har märkt att jag är så trött på kvällarna att jag inte orkar skriva varje dag här på bloggen men men =P .

Igår hade vi närings lära på för middagen.. De var intressant för jag tänker inte riktigt på vad allt jag äter inne håller för närings ämnen och sånt där.. I morgon torsdag ska vi prata om vad som händer i maten när den tillagas och vad som stannar kvar i maten och vad som försvinner..
Det ska blir riktigt kul och intressant..
På efter middagen klyvde vi klart den sista veden så nu är vi helt klar med den.. Jippi..

Idag hade vi på förmiddagen en kurs i HLR hjärt och lung räddning så nu har jag fått mig en uppdatering i det de känns bra.. Sen fick vi 2 små kurser med på köpet en brand förebyggande kurs och en kurs på vad man ska göra om någon satt i halsen.
Det var en intensiv men bra kurs..

På efter middagen har vi sorterat potatis som vi snart ska sätta=) .
Lite små roande att sortera faktiskt=P

Nu sitter jag och väntar på att jonas ska komma hem och på att pausen på ishockyn ska ta slut..
Heja heja..

Sen är de sängen som gäller...

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar