måndag 20 april 2009

Då är måndagen snart slut.

Idag var de segt att gå upp men kom upp tillslut..
Idag har vi haft lite ekonomi genom gång innan vi ska till skattemyndigheten
Sen hade vi genom gång på såg klingan och ved klyven. Sen fick vi prova på lite innan lunch och i morgon ska vi kolla på med de hela dagen.. Men de va lite kul i dag så då blir de nog de i morgon me bare de blir bra väder..
Efter lunchen i dag så hade vi kursråd de gick snabbt och bra..
Sen åkte jag hem och gick en sväng på mora innan jag gick hem och så fixade jag lite inne på toaletten skulle köpt en stuvbit tyg men gjorde inte de kanske gör de i morgon om det tyget jag tittade på finns kvar..
Sen har jag inte gjort så mycket..
Ska snart gå och lägga mig så att jag orkar upp i morgon..

Kramar..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar