lördag 4 april 2009

Lite nytt, lite fest och super fint väder.

Igår hade vi keramik igen jag gjorde en skål och en mugg men muggen blev inte så bra men ska fixa till den lite.
Vi har bara en gång kvar på keramiken =( .

När jag slutade igår så gick jag hem sen åkte jag och Jonas till Borlänge där vi gick på kupolen.
Jag köpte ett linne och en tröja sen köpte jag en par arbets varsel byxor=) måste ju sätta lite färg på tillvaron..

Sen på kvällen spelade jag Jonas och Adde lite tv spel och för festade lite sen kom Jessica och då åkte vi ner till krogen wasastugan de va inte mycket folk där men vi hade trevligt.
Blev rätt sent så jag och Jonas sov till kl 13.00 i dag de va skönt men halva dagen försvann ju de va lite jobbigt..
Vi har inte gjort så mycket i dag men vi var allafall ute och gått de va super fint väder idag vi hade 20 grader i skuggan tillome..

Nu ska vi spela lite tv spel=)

Kramar..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar