tisdag 14 april 2009

Tv spel och Ikea

I går va det halv bra väder ingen värme men lite sol allafall.
Men jag och mamma stannade inne hela dagen och spelade tv spel..
Det var kul.
På kvällen tittade vi på tv och på film...

Idag har de varit soligt och fint men inte så varmt som i helgen.
Så vi åkte en sväng till NYA Ikea i Uppsala de var jätte stort och fint och jag och mamma gick nästan vilse..
Det som inte finns där finns nog inte i deras sortiment...
Mamma köpte lite saker men inte jag men de fanns mycket saker man ville ha..
När vi kom hem gick vi ner i källaren och fixade lite med mammas cykel eller ja mamma fixade och jag tittade på =P.

Sen gick vi upp och jag spelade lite tv spel sen lagade jag lite mat och nu har vi tittat lite på tv och jag har virka lite har ett projekt på gång hoppas de blir bra=) .
Den som väntar får se..

Pussar och kramar..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar