fredag 10 april 2009

Påsk lov..

Nu har jag påsk lov. Det känns skönt .

Skulle ju åka till Idre över påsk helgen med mamma, jennie, Ola och Olas mamma Annika men de blev inte så.. Resan blev inställt på grund av magsjuka...
Så jag åkte hem till mamma i går istället för att åka till jennie och Ola i Falun.
Så jag och mamma ska fira påsk här i uppsala. Känns mysigt men tråkigt att de inte blev nå idre resa..

Idag gick jag och mamma bort till Plantagen i det super fina vädret det var jätte varmt höll på att smälta bort i värmen vi hade 17 grader i skuggan när vi kom fram så köpte några Penséer och påskliljor.
Söta kaniner dom hade på plantagen...

På vägen hem från plantagen så plockade vi tussilagosar och såg nått vi aldrig sätt förut när vi gick förbi mcdonalds så var det 4 små tjejer som red på sina hästar på drive in för att köpa hamburgare.. de såg jätte kul ut.=)
När vi kom hem gjorde vi fint på balkongen de blev jätte bra...

Så fint blev det.

Nu sitter jag och titta på Talang.

Får se vad vi hittat på för trevligt i morgon..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar