fredag 1 maj 2009

Frossa och valborg

Igår blev vi klara med potatis rensningen. jippi..
Och så hade vi gottis mums frossa i går i skolan 2 olika sorters kakor och två tårtot som våran näringslära läsare monica hade köpt för att hon tyckte vi skulle fira in våren det åt vi på morgon fikat. Sen fick vi i vårat matlag efterrätt efter maten som camilla hade gjort frukt sallad men yoghurtssås Mumsigt.. Sen när vi var klara men potatisen fikade vi i gen på efter middagen då gjorde Niklas i ordning våfflor mumsss..
Sen när jag kom hem så åt vi pizza så man kan säga att de va frossa dag i går .. =P
Sen åkte vi runt och kollade på 3 olika majbrasor här i mora det va myssigt..
Sen åkte vi hem och kollade på film men jag somnade så då gick vi och la oss..

Idag har vi varit på Rättviks marknad de va en jätte fin dag varmt och soligt..
Jag köpte ett armband=D de va jätte fint.
Nått liknade de här.

Sen när vi kom hem åkte vi ut och fiskade. Jonas fick en gädda sen åkte vi hem och då skulle jag lägga in bilder på datorn men min dators hårddisk är full så då skulle jag lägga in dom på min externa men då visar de sig att i adaptern så har det förmodligen brunnit så jag får lägga upp bilderna en annan dag.. Ska nog åka och köpa en ny hårddisk i morgon..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar