fredag 24 april 2009

Ved keramik och borlänge=)

Igår vad det ved och sådd och omskolning för hela slanten.
Jag var super trött när jag kom hem..
Kollade lite på tv innan jag gick och la mig igår han knappt lägga ner huvudet på kudden innan jag somnade..
Sen i morse när jag vaknade då hade man en jonas där .. Vaknade inte när han kom hem från stockholm i går..

Idag hade vi en brandsäkerhets genom gång den var givande... Sen hade vi keramik sista dagen idag .. Men jag måste dit och göra klart lite saker jag har kvar...
Sen när jag kom hem från skolan åkte jag, jonas och jonas mamma Lena till Borlänge..
Vi gick en sväng på kupolen jag köpte två tröjor och ett par sommar byxor och fick ett par av jonas.. Sen gick vi en sväng på blomsterlandet där köpte jag jord sand och torv och krukor och jonas köpte ett fint lite växt hus till mig.. Så nu ska jag så lite frön=) jippi...

I morgon ska vi nog åka ut och fiska och sova över på ön...
Hoppas de blir fint väder.. Men de skulle bli värmt och fint...
Då får vi hoppas att fiske lyckan är med oss=) .

Nu ska jag gå och sova är jätte trött...

kramar och sov gott...

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar