måndag 13 juni 2011

Min dag..

Idag har jag varit på kurs inför sommaren, där vi har fått info om mediciner, munvård, hygien, info om hur man bokar in sig på fler jobb pass än dom vi har på schemat. Blev massor med information så man blev helt slut.
Åkte ju moped dit i dag tog bara 35 minuter. Men hem blev de buss för fjädern till stödet var pajko så stöder släpade i marken och så vågar ja inte åka tänk om de tar tvärstopp.
När jag kom hem la jag mig på soffan och sov lite och vaknade när jonas kom hem. Då skrev vi inköpslista och åkte och handlade. Sen åkte han me sin mamma och pappa till älvdalen och jag lagade mat som jag mumsade i mig framför tv:n nu sitter jag och tittar på total blackout. Jonas kommer väl hem snart han blev skjutsad för att hämta hem mopeden så vi kan fixa den. Så för hoppnings vis har vi fixa nån lösning tills i morgon.
För då ska jag till orsa igen för då är de lyft tekniks kurs som börjar klockan 9 och slutar 11.30 så de blir kort dag i morgon skönt så då ska jag åka och simma=) .

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar