onsdag 1 juni 2011

Dålig dag

Det var inte nån bra dag i går. Men dagen började ju bra allafall cyklade ju för att handla kavel och bröd pensel och formar men blev även två måttsatser var 2 för 10 kr så=P .
Sen cyklade jag hem och åt lunch på balkongen i de varma vädret. Sen fick jag ju mitt schema igår för sommaren. Vilken inte var de bästa. Börjar inte jobba fören veckan 25 och kommer bara jobba 21 pass på 7 veckor..=S besviken. Så för att bli på bättre humör så satte jag på musik och skulle börja med bullbakningen. Men de gick år H-----e. Man kan tydligen inte baka på eldorados mat och bak smör. Fast jag blev inte förvånad så nu kanske älsklingen också insett att de är skit smör. När jag hade smält smöret och hällde i mjölken så klumpade smöret i hop sig. Skit skumt så de va bara att ge upp och hälla bort allt och vänta på att jonas kom men så ja kunde handla (orkade inte cykla). När vi hade handlat så åkte jonas och mekade med sin bil som han fick en tvåa på. Själv gjorde jag fläskpannkaka och pratade lite med mamma telefon=) .( Så kom de världens skyfall och åska de som attan). Sen tog ja en dusch och efter de åt ja pannkakan och tittade på äntligen hemma. Och efter de tittade vi på en film som var jätte bra men vet inte va den hette. Sen gick vi och la oss och sov..
Lite av de jag handlade.

Spö regn och åska

Vi provade en ny te sort i går den va rätt oki (den har säker funnits länge men vi har inte provat den förut)

Hoppas de blir en bättre dag i dag!!!

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar