söndag 12 juni 2011

Jobbat hela veckan och lite annat.

Har jobbat näsan hela veckan tisdag, lördag och i dag är ja ledig annars har jag jobbet hela veckan. Shit va trött man blir när man inte är van att jobba och gå upp så tidigt.
I torsdags när jag slutade fick en kompis (ola) komma och hämta mig från jobbet. För jonas hade åkt fast i en blås kontroll men inte för att han druckit utan av att han hade ätit en aracsboll =) haha. I fredags efter jobbet hämtade jonas mig allafall och så åkte vi hem och gjorde vi oss i ordning innan vi blev hämtade Erik som körde oss upp till gåstjärn där vi fiskade och grillade med jonas jobbar kompisar. Vid 22 åkte vi hem för då kom knotten. Blev ingen fisk för min och jonas del=( .När vi kom hem tittade vi på kvällen är din på play sen gick vi och sov.
Igår vaknade vi inte fören vid 11 och då var de strålande sol så gjorde oss i ordning och hämtade upp några kompisar och sen åkte vi till båten. Men när vi kom dit så var de kolsvart på himlen och de började åska så de var bara att packa in i bilen igen och lämna av dom hemma hos sig igen och så åkte hem och äta lite.
Efter de så åkte vi och tittade och köpte en moped till mig=).
Och på kvällen var det kanon fint väder så vi åkte och hämtade upp killarna igen och åkte till båten.
Blev en super fin kväll på siljan och mycket skratt. När båtturen var slut åkte vi hem och tittade på talang och åt gelehallon och killarna körde vi till en fest när vi åkte hem där i från såg vi tre jätte söta räv ungar=)

Idag är de våra städ och tvätt dag . Får se vad vi hittar på sen. Nu börjar de bli kanon fint väder igen.

Lägger upp lite bilder sen.=)

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar