fredag 17 juni 2011

Fredag

Ligger i soffan och slappar har just tittat på Spårlöst och små gråtit. Annars idag har jag ringt och fixat med katternas försökringar och sen har jag åkt moppe till simhallen och simmat lite.
Men de blev bara 30 längder i dag för jag orkade inte med barnens skrik och blev galen på när dom helt plötsligt hoppade i framför mig när jag simmade i den längd där man ska kunna simma ostört.. De var nog ett fritids som var där..
Sen blev de lite bastu, och sen brummade jag hem. Ska väl slöa ettag till sen ska jag plocka lite i gäst rummet.

Igår blev de inge simmande. Så de va därför de blev av i dag. Så igår åkte jag och älski till Borlänge. Där blev de lite shopping. Mycket nöjd. På vägen hem tog vi några geocachingar 6 stycken närmare bestämt=) .
Nej ska börja pyssla lite .

KRAMAR

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar