tisdag 7 juni 2011

1250 meter

När jag hade ätit lunch så gick ja till bussen och åkte ner på stan och gick till simhallen. De va jätte varmt och soligt.
Så köpte ja mig ett halv års kort och gick in och simmade. När jag hade simmat 5 längder så tänkte ja bara hur ska jag orka de här men när ja va uppe i 30 längder så tänkte ja att bara 20 till så är ja klar. När jag hade simmat mig 50 längd så va ja helt skakis när ja gick upp ur bassängen. Stretchade lite och väntade på att bubbel polen skulle sätta i gång satt där en liten stund och sen gick ja in och duschade och gjorde mig i ordning och gick till bussen så började de bli mörkt på himlen.
När jag gick av bussen började de själv klart regna och åska som f*n när jag kom hem vara de bara att ta av sig allt och vrida ut allt skorna gick att hälla ur..=P
Nu ska vi titta på c/o segemyhr. Sen ska vi titta på andra halvlek av em kvalet Sverige -Finland..
För älskling vill inte titta på hela så=P men de är ju andra som är mest spännande;P

Imorgon kommer jag nog ha träningsverk då får ja gnälla för tanterna ska nämligen jobba 6:45-14:45=).

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar