lördag 18 juni 2011

Lördag

Var vist lite trött i morse gick ut och skulle starta mopeden men fick inte i gång den. Gick in till jonas som redan var vaken och sa att jag inte fick i gång den. Så klädde han på sig och följde med ut och vred på tändningen och tröck på start knappen och så startade den.
De visade sig att jag var så trött och hade missat att vrida på tändningen.

Var väldigt blött att åka till jobbet för de regnade smått smått. Sånt regn som man bli super blöt av. Var allafall en lugn och skön dag på jobbet.
När jag åkte hem gick de kanon så jag åkte hem till jonas mamma och pappa och tittade hur de gick för honom med bilen. Blev kvar där ettag innan jag körde hem. Väl hemma så fick jag lov att hända in mina kläder och hjälm i torkskåpet och sen tog jag ett bad.

Nu ska vi äta mat sen ska vi titta på sommar krysset. Sen vet ja inte vad vi ska se.. Men blir en tidig kväll i kväll börjar jobba 6:45 och slutar 16:30 i morgon..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar