tisdag 21 juni 2011

Ledig

Idag har jag haft en ledig dag. Skönt. I helgen blev de att gå upp tidigt och jobba och i går jobbade jag kväll. Så de är skönt med en ledig dag i dag.
Blev en sov morgon och sen en sväng på stan. Blev två bh:ar och strumpor och en hiss gardin. Som jag har längtat, har velat ha den gardinen länge men tyckte den var för dyr men nu var de rea så då slog jag till=) så nöjd. Så nu hoppas jag vi slipper hänga upp en filt i fönstret när vi ska sova för att våran rullgardin släpper in ljus.
När jag kom hem från stan så åt jag lunch och satt på balkongen och hade de mysig. När jonas kom hem så åkte vi och handlade mat. När vi kom hem så åkte jonas igen för att mecka med hans mamma och pappas bil. (Börjar hata bilar mer och mer). Efter att jag hade packat upp allt vi handlade så värmde jag lite soppa och satte mig och åt på balkongen i min ensamhet. Sen vattnade jag min lilla mini trädgård och nu tittar jag på äntligen hemma. Sen får ja se vad jag ska hitta på är inge bra på tv efter. Vet inte när älski kommer hem häller..Suck. Men blir kanske en film.
Gardinen i sovrummet

Eliott myser.

Mini trädgård

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar