torsdag 17 februari 2011

Torsdag

Idag har de varit praktik. Jag trodde jag skulle komma försent men fick i stället stå utan för och vänta en kvart. För att han som skulle öppna hade försovit sig vad jag förstod de som.
När vi kom in blev de morgon rutiner ge mat och vatten tillfåglarna och små djuren och städa åt dvärghamstrar hanar och honor sen gerbiler hanar och honor möss och råttor. Sen fick jag ge vitaminer till ett marsvin de gick bra men svårt att fånga de i buren. Sen ge mat och vatten till ödlor och sköldpaddan. Sen blev de lunch och efter de så matade jag fiskarna och sen blir de packa upp hund mat och sen slänga soppor Efter de så fick ja börja med att tömma akvarier på sand och fylla på ny sand medan fiskarna var kvar i akvariet stackars dom. Hann göra två akvarier sen var de dax att gå hem.
När ja kom hem så plockade ja ur diskmaskinen och sen plinga de på dörren. De var Jennie och Ola dom hade varit hos Jonas mamma och pappa där Jonas fixade med deras bil så nu ska den väl gå bra ettag till. Dom var här en kortis innan dom åkte hem. Då satte jag mig och titta på halv 8 och åt soppa och smörgås. Efter de tittade ja på Sveriges värsta bil förare . Och nu när Jonas kommit hem så sitter vi och tittat på 112 på liv och död på tv 4 play..
Ska koncentrera mig på de nu =P..

Så har jag ju piffat till bloggen lite=) blev riktig nöjd..

Puss o kram

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar