måndag 21 februari 2011

Min dag.

Usch ville inte gå upp i morse ställde tröck på snooze flera gånger i morse när klockan ringde. Sen när jag väl kravlade mig ur sängen och tittade ut ja då snöar de.. Fattar inte att ja ens behöver reagera på de, det snöar ju jämt känns de som. Men de var inte så kallt bara -9. Alltid nått.
När ja kom till praktiken så visade de sig att de började en till praktikant där i dag. Hon är också där via arbetsförmedlingen. Jag fick bli lite som nån handledare kan man säga för jag fick säga vad hon skulle göra och hur. Inte hela tiden så klart dom andra hjälpte ju också till..

Började som vanligt med att ge vatten och mat till djuren sen fick ja fylla på alla akvarierna med vatten efter de blev de lunch och sen började vi tömma akvarierna på sand och fylla på ny ja hann göra 5 stycken innan klockan var 5 och Jonas kom. Vi tittade på lite djur innan vi gick in till butiken bredvid djurmagasinet. Där hälsade vi på Magnus som både äger och jobbar på mora outlet . När vi tittade på djuren blir Jonas sugen på en hamster=P men de blir nog inget av de för så blir den katt mat.
Sen åkte vi hem då tog ja en dusch och Jonas lagade mat. Mums.
Och nu sitter vi och tittat på tv.. Är mycket på tv i dag har just sätt familjen annorlunda och nu tittar vi på 112 på liv och död på play för de gick samtidigt som familjen annorlunda och sen blir de ullared på play för de gick också klockan 20=P . Sen blir de nog god natt för i morgon är de ju skola.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar