måndag 7 februari 2011

Helt slut efter första dagen på praktiken. Har inte varit nått högt men har varit mycke tunga lyft. Ja vad har jag fått göra då? Allt utom att stå i kassan. Började med att ut fodra hamstrar, marsvin, gerbiler, möss, råttor ,kaniner och fåglar sen städade ja 2 burar åt kaniner och marsvin. Sen städade ja åt fåglarna. Sen var de matning av ödlorna. Och sen fiskarna. Sen tog ja lunch. Efter de blev de mycket tunga lyft . Packade upp massa hund mat 15 kg påsar hur många som hälst. Ju fler man löft ju tyngre blev de. Sen fyllde jag på vatten i 52 akvarier. Efter de fyllde ja på mat där man kan köpa i lös vikt fick bära 25 kg säckar. Och efter de fick jag torka hyllor. Sen vad de dax att gå hem.
Jonas kom och hämtade mig så åkte vi och handlade. Och nu tittar vi på halv 8 hos mig och väntar på fläsk pannkakan som står i ugnen. Snart är de familjen annorlunda.=)

Kan säga så här skönt att ha nått annat att göra 2 dagar i veckan men de är skönt att de inte är fler dagar har redan ont i ryggen.
Nu ska vi äta och titta på familjen annorlunda.

Kommer somna o vaggad i kväll .

Pussar o kramar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar