tisdag 1 februari 2011

Min födelsedags helg

Riktigt mysig helg.. Vi åkte och hämtade mamma från tåget i torsdags kväll och åkte hem och drack te och åt smörgås. Sen gick vi och la oss.. I fredags åt jag och mamma lite frukost och tog de lugnt tills Jonas kom hem från jobbet. Då åkte vi ner och tog en lite sväng på stan jag och mamma medan Jonas var och besiktade nån släpvagn.
Sen åkte vi hem och tittade på konståkning och sen var de handboll. Så gjorde vi pizza i pausen. Efter de tittade vi på, på spåret och lite annat. Sen var de sov dax.

På lördagen(min födelsedag) så började man morgonen men sång och paket öppning=) trevligt så frukost på de.. Efter de fixade jag i ordning tårtan. Sen var de dax att hämta Martin, Jonas gjorde de medan jag dukade och fixade fika.
Efter fikat tog vi en promenix runt kvarteret i de fina men blåsiga vädret. När vi kom hem i så spelade vi spel först helt hysteriskt och sen blev de monopol, helt hysteriskt var roligt men svårt att fatta hur man skulle få i gång de.
Sen var de dax för att sätt i gång med maten ..Mums tacos.. Efter de tittade vi på fångarna på fortet och efter de tittade vi på i rymden finns inge känslor.. De var en bra men annorlunda film. och sen gick vi och la oss..

I söndags så började vi med lite frukost och sen spelade vi mario kart och wii sport. Sen åt vi lite mat och efter de var de dax att åka till tågstationen och lämna av dom vid tåget=( .
Sen åkte vi hem och tittade på handboll (skit match) . Sen tog vi de bara lugnt och åt varma mackor tittade på solsidan och wallander.
Tårt fikaMin fina tårta
tacos middag
En fin bukett mamma köpte åt mig=)

I går när man vaknade kändes de tråkigt för de var ju så tomt..
Har haft en super bra, fin och mysig helg..

Puss & kram

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar