tisdag 15 februari 2011

Sluta snöa

De bara snöar och snöar nu har de snöat hela dagen hoppas de slutar snart för nu räcker de.. Sitter och tittar på bygglov har just ätit mat men ja åt nog lite för mycket. Snart kommer nog Jonas hem han är och spelar innebandy.
Idag har de varit skola. Och i morgon tänkte jag nog åka till skolan och räkna lite matte så tar jag mig ledigt på fredag =) .
I går på praktiken blev jag biten av en hamster. Jäklar va ont de gjorde. Annars så matade ja djuren, sopade golv i hela affären och sen blev de att städa alla akvarier men han inte klart med alla.

När Jonas kommer hem ska han väl äta mat men sen ska vi tjuvstarta med att äta en semla trotts att de inte varit semeldag..=P

Nej nu ska jag titta vidare på bygglov och sen är de sommar i Sverige de är rätt kul de me=P

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar