fredag 18 februari 2011

S, H, T dag

Har just ätit en mumsig frukost. Vanilj yoghurt med äppelbitar och flingor två hårda ost smörgåsar och ett glas proviva. Bra start på dagen måste ja ju säga;) .
Vaknade tjugo i 9 och då va ja pigg så då försökte jag inte ens somna om.

Idag blir de hemstudier ska räkna lite matte och läsa om Dna och genetik i naturkunskaps boken också får se hur långt jag hinner. Klockan 12 har vi tvätt tid men ska gå ner nu snart och kolla om de är nån som tvättar nu om inte, så tänkte ja tjuvstarta med att tvätta. Sen ska jag ta en vända med dammsugaren.
Måste försöka få i väl 3 paket också till dom som vunnit lite muggar på tradera. Ska titta om ja hittar nått annat kul man kan lägga ut där och få en liten slant.
När vi har tvättat klart ska vi kanske ta en liten skoter tur de är ju sol i dag så men -13 burr..
Får ta ett varmt bad när vi kommer hem.

Har börjat fundera om jag ska försöka få en annan praktik plast när jag har varit på djurmagasinet den här månaden. Har varit på praktik 3 dagar och har väl 5 dagar kvar. Känner redan nu att min rygg kommer gå i 10000 bitar har skit ont efter i går när man kånkade på 20 kg sand säckar till akvarierna + att min damm allergi blir inte bättre av att hålla på med massa kutter spån och halm=( . Ska höra med min kontakt person på ams och se vad hon säger.

Skulle så klart vara bättre om jag hittade ett jobb i stället måste få in pengar skulle ju vara bra om de finns nått där man kan jobba 2 dagar i veckan . Måste köpa färg till skrivaren så jag ska skriv ut lite cv:n som jag kan lämna till lite butiker.

Nej nu ska jag gå ner och titta hur de ser ut i tvätt stugan.
Ha en fin dag!

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar