söndag 6 februari 2011

Sol

Har varit fint väder nästan hela helgen förutom i går förmiddag. Igår var vi nere på stan en sväng jag köpte skor ja kan ha på min praktiken. Sen åkte vi hem och tog en liten promenad i solen. Sen gick vi hem och jag gjorde två av mina rapporter som ska vara innan senast tisdag skönt nu är dom inskickade och klara. Sen åt vi lite mat och på kvällen tittade vi på melodifestivalen med mattias som kom över. Tycker de va rätt bra låtar. Efter de tittade på film och sen spelade jag och jonas lite tv spel innan de var dax att sova.

Idag har känns som en konstig dag vet inte varför men haft en konstig känsla i kroppen. Vi tog en lite promenad i solen i dag och tittade runt lite i området. När vi kom hem räknade ja lite matte och sen fick vi besök av mattias och lisa, jag fick en blomma och två triss lotter(försenad födelsedags present) . Så bjöd vi på fika. När dom gick var de dax för oss att tvätta. Sen åkte jonas hem till sin mamma och pappa en sväng och jag fortsatte med att räkna matte gick rätt bra.. Sen lagade jag lite mat..
Och nu tittar vi på wallander men vi ska nog titta på nått lite gladare nu så man kan sova gott i natt. För i morgon är de ju praktik jag ska vara på djurmagasinet 2 dagar i veckan i en månad till att börja med. Det ska bli kul..
En bild från våran promenad

Nej nu ska vi titta på nått kul innan de är dax att sova..

Puss & kram

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar