onsdag 2 juni 2010

Vinst på triss

Tänkte att jag skulle cykla ner på stan i dag så jag gick ner i källaren och såg att däcken var tomma så de var bara att gå och pumpa. Sen cyklade jag iväg. När jag kom ner så gick jag till uppsala färg och dom hade inte de jag letade efter=( . skit skit skit. Sen fick jag en vända men hitta ingen intressant men skulle nog behöva skor.. Men men. Sen köpte jag två trisslotter innan jag cyklade hem, och tro de eller ej jag van 75 kr på den ena så jag gick ju 25 kr plus=P.

Annars i dag så har jag solat och sen har jag bakat. Men när jag bakade hade jag för liten bunke så de stänkte smet över allt så jag fick torka golv och byta kläder när jag var klar. Men jäklar va gott de blev. Fasiken att mamma ska ta med sig de till jobbet =P .

Sen lagade jag mumsig middag pasta med grekisk pasta sås mums mums..
Nu på kvällen har jag tittat på lyx fällan och sen skulle jag och mamma titta på film men mamma somnade efter typ 20 minuter så vi får se den en annan dag=P
Nu har jag tittat på sandhamn och tror jag ska titta på arga snickaren innan jag går och lägger mig.. Ja de blir nog så..=P

Sov gott. Pussar och kramar

Utslagen hjälte (förstår inte att han inte tycker de är varmt)


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar