måndag 7 juni 2010

Min helg och min måndag..

I helgen har jag och mamma tagit de lugnt, vi tvättade mammas bil i lördags lagade mat och tittade på film och i söndags gjorde vi inte så mycket häller sen på kvällen så åkte jag upp till mora. Usch de var så j*vla varmt på tåget..
När jag kom upp hämtade jonas mig sen åkte vi "hem" och kollade på en film som heter äntligen midsommar. Vet inte om jag tyckte att den var så bra men..

Idag har jag varit på info på Falun folkhögskola, dom berättade lite om kurs upp lägget och lite om skolan kändes rätt bra. Men är väldigt fundersam om hur jag ska göra men får låta allt smälta in lite..
Sen när jag var klar där träffade jag jennie en snabbis. Sen hämtade jonas och c/o mig och då åkte vi till borlänge där va vi in på biltema och sen åt vi på max efter de bar de av till mora igen...
När vi kom hem så skruvade jag och jonas upp solgardiner sen kollade jag på mina morätter,bönplantor och sockerrättor som har kommit upp.. Men mina morötter, bladen till dom ser inte ut som moröttsblast väldigt märkligt men men vi får väl se vad de blir av dom de kanske kommer upp nått helt annat=P spännande..

Nej nu ska vi titta på talande finalen..

Tack för en fin vecka mamma fast vi har ju nästan inte sätts nått men ändå, har varit skönt att vara hemma..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar