tisdag 1 juni 2010

min måndag.

Igår gick jag ner på stan och hittade de jag skulle till mammas jobb och sen hittade jag 3 linnen åt mig=P .
På väg ner på stan
En fin buske jag såg på vägen


De var ingen höjdare att gå på stan i mörkblå jeans för jag höll på att svettas i bort, så när jag kom hem så blev de att raka benen. Sen åt jag lunch på balkongen i värmen och sen solade jag lite. Har faktiskt fått lite färg.=p får sola lite mera idag.
Sen lästa jag lite i körskoleboken .


Vårat fina körsbärs träd som står på gården nedanför våran balkong.

När mamma kom hem så åkte vi och handlade och efter de så grillade vi lammkorv och åt de med potatis sallad. Sen kollade vi på en film som heter kärleks brev , den var jätte bra men sorglig. Och efter de gick vi och la oss...

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar