tisdag 15 juni 2010

Kort sammanfattning=P

I lördags köpte jag en klänning innan jag åkte till jobbet och jobbade lite.. I söndags gjorde vi inte så mycket de regnade heladagen..
I går spika de jag och Jonas upp panel på hans nya garage vi kom ganska långt men de är mycket kvar.. Sen åkte vi och fiskade lite fick lite små abborrar.

Idag har vi inte gjort så mycket funderat på lösningar hur vi ska göra med nästa steg på garaget när vi väl kommit så långt..

Sen åkte vi till Falun och hälsade på Jennie och Ola de var trevligt. Och ni sitter vi i mora igen.. Har mailat lite skolar för att se hur man kan lösa mitt lilla problem. Har funderar på om jag skulle på omvårdnads programmet i stället men då måste jag ha g i engelskan och de har jag inte så i så fall måste jag läsa in den på en termin så får man se om de är någon op kurs som börjar till våren..


Nej nu ska vi gå och sova.. För i morgon ska jag ta mig till gymmet.. och sen ska vi spika på garage..


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar