fredag 4 juni 2010

studenternas dag

Idag är de studenternas dag. Jag gick upp vid 10 och åt frulle sen kläde jag på mig och gick ner på stan för att titta på alla glada och galna studenter..
Hittade emelie och hennes flak tillslut.. De var jätte kul att se henne trotts att de var en så kort stund.
Sen gick jag runt och tittade ettag innan jag gick hem och åt lunch sen gick jag till affären och köpte saft och rabarber och löste in min trisslott och fick två nya + 25 kr i handen och nu vann jag 25*2 jippi så jag ligger fortfarande 25 kr plus sen jag köpte dom första vet inte hur jag ska göra nu om jag ska ta ut nya eller inte..

Men allafall sen gick jag hem och gjorde en rabarberpaj den ska vi äta snart. Sen diskade ja och sen kom mamma hem och då lagade vi mat rigatoni med fyra ostar de var super mums...
Har varit en mycket bra dag..

Och som grädde på moste så ska jag på info i falun på folkhögskolan på måndag..

Tänk att de har redan gått 3 år sen vi tog studenten!


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar