måndag 21 juni 2010

Jobb & fiske

Idag har jag jobbat de gick bra. Slutade kl 12 skönt med en kort dag och i morgon skulle jag vara ledig men fick ta på mig ett pass för att de är en som är sjuk.

När jag kom hem så har jag pyslat om mina morötter lite och efter de satt jag solade och tittade på när Jonas och hans kompis Ola försökte fixa med en båtmotor och lyckades till slut efter att vi varit i väg och köpte lite saker till den.. När den var klar så åkte vi ut och fiskade jag fick 7 abborrar men dom var små men allafall, Så ringde pappa när vi fiskade de var trevligt att prata, de va länge sen vi pratade.. Sen åkte vi hem och åt mat och nu sitter vi och tittar på von veeteren..

Fick höra av mamma i dag att hon och jag ska åka och fira midsommar på väddö.. De ska bli jätte kul vet inte hur många år sen de va jag var där ute...

Nej nu ska jag titta på filmen=P

Pussar och kramar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar