onsdag 16 juni 2010

Piggelin

I dag har jag varit på gymmet och tränat de var riktigt skönt.. Måste bara komma i gång så jag går dit oftare.. Efter de åkte jag och jonas och slängde skräp. Sen har jag gjort en god köttfärs paj fick hjälp med degen av Jonas=P . Nu på kvällen har vi ätit piggelin och tittat på arga snickaren..

Idag fick jag svar från komvux i Falun och hon sa att hon tyckte jag skulle söka till omvårdnads programmet allafall trotts att jag inte har engelskan så de känns ju bra så de ska jag fixa när jag fått upp lite papper av mamma som hon ska skicka upp.. Sista ansökningsdagen har ju redan varit men säger dom att dom tycker att jag ska söka så ska jag ju självklart göra de..

Nu ska vi spela lite mario cart sen blir de sova ska upp och jobba i morgon klockan 06.45.

Pussar & Kramar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar