onsdag 2 juni 2010

Trisslott

Började morgonen med frukost på balkongen, lite små kyligt innan solen kommer till den. Men men de är mysigt allafall..

Usch börjar blir lite trött på gräsklippare nu vaknade av en klockan 9 och sen dess har den kört runt här..Vem skulle inte trötta på att höra en sån i 3½timme?!

Har suttit och funderat lite, tror jag ska köpa mig en trisslott i dag och hoppas på vinst. Allafall så man kan göra nått kul kanske åka utomlands?! eller om jag vinner mycket kanske köpa en lägenhet?! Men kommer väl inte vinna nått alls de var länge sen jag gjorde de..

Tycker alla åker utomlands jag fattar inte hur alla har råd..
Har några gamla vänner som åkt utomlands som inte vet när dom kommer hem till Sverige igen.. Vist domjobbar när dom är där men ändå.. Tycker de är orättvist.. Tänk om ja kunde få jobba lite mera så man får in lite lön då skulle de allafall finnas nått att spara som de är nu så går ju nästan allt åt månaden efter, å andra sidan om man får in 2000 så är de väl inte så konstigt. Man måste ju kunna leva lite men man snålar ju med allt..
Skulle vilja ha mitt sommar schema NU så man kanske kan fixa nått mera jobb.. Tar vad som helst tillome på donken:P. Så man kan få in lite mera pengar....

Nej nu ska jag göra mig i ordning och köpa min trisslott sen ska jag till Uppsala färg och se om jag hittar de jag söker. Sen blir de hem igen och äta lite och sola lite kanske=P så man blir lite brun..
Sen ska jag nog baka i dag också och plugga lite..

Ha en bra dag..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar