torsdag 24 juni 2010

Uppsala

Nu är jag hemma hos mamma i Uppsala . Efter en stressig morgon.. Först upp och jobba sen sluta jag 12 så då var de bara att byta om och kasta sig på cykeln och cykla hem och plocka i hop de sista jag skulle ha med mig sen skjutsade Jonas mig till tåget som gick 12.28 och jag han med, med 10 minuter till godo.. På tåget åt jag min baguette jag hade gjort i ordning så de blev min lunch sen efter de så har jag sovit och lyssnat på musik. Men jag vaknade när vi var i säter och då kunde jag inte somna om för de var så fruktans värt varmt på tåget och fläkten blåste ut varm luft och så satt man så klart på sidan med sol... Varmt varmt.. De var tur att jag skulle av i Uppsala för hade jag åkt längre så hade jag nog kokat bort . När jag kom fram så mötte mamma mig och sen åkte vi och handlade. Och nu är vi hemma och jag har just marinerat kött vi ska grilla lite senare.. mys pys...

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar