måndag 11 maj 2009

Kära och lite annat..

Idag i skolan har vi hållt på med att växthuset forsatte där dom slutade förra veckan när jag va sjuk..
Vi har sågat och fixat med takstolarna och jag fick kära på min vita regn jacka. Men Jonas mamma Lena har troligen fått bort dom med grönsåpa nu är jackan i tvättmaskinen..

På efter middagen hade vi kursråd det gick fort så jag han med kl 15 bussen han som körde den bussen har själv gått kursen för 30 år sen så vi pratade lite och han körde mig hela vägen till Mora så jag slapp byta buss i Orsa de va lyxigt..

Sen när jag skulle gå från tågstationen där han släppte av mig så mötte jag lena som va på väg för att handla så hon hämtade upp mig så åkte vi och handlade...
Hon köpte mat och jag köpte chocklat och en skvaller tidning..
Sen åkte vi hem.

När vi kom hem så gick jag ner i källaren och satte i gång datorn och satte på lite musik har lyssnat på massa Kent låtar de var länge sen jag lyssnade på dom.. Dom är så grymt bra..

Sen har jag virkat lite och nu kollar jag på tv på färjan..

Sen blir de nog sängen är trött har känts som att jag haft en deg i huvudet i dag..

Massa kramar..
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar