söndag 17 maj 2009

Helgen gick fort

I helgen har jag varit hemma i Uppsala hos mamma. Jag åkte ner i fredags efter middag .
När jag kom fram va mamma där och mötte mig och vi åkte och handla..
När vi kom hem grillade vi korv som inte var nå god och så kollade vi på talang och sen var de en jätte bra film..
Sen i går så var vi på plantagen och på jysk och onoff..
Mamma köpte en hårddisk och fröer och jag köpte fröer två krukor och vaxdukstyg som jag ska sy en väska av.. När vi kom hem gjorde jag rent mitt akvariet och sådde frön och planterade om en blomma..
Sen grillade vi ..

Sen kollade vi på melodifestivalen de gick ju inte så bra för Sverige dom borde lägga ner de där..
Men mamma kom på att hon villa ha en ukulele och de vill jag me ha så vi får kolla om vi hittar nån..
Så åt vi jordgubbar med grädda och senare på kvällen åt vi ost och kex.. Mums...


Idag har vi inte gjort så mycket bara tagit de lugnt.
Sen åkte jag ju hem i dag också ...
Var framme vid 17:40.. Sen vid kl 19 då åkte Jonas ner till Stockholm så han är på väg nu...

De är inte lika mycke vår här som nere i uppsala hade vilat stanna någon dag till..
Tack för en bra helg mamma=) ..

Nu ska jag gå och läsa lite..

Puss & kram


Godnatt

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar